I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://salutari.pl.
- Sklep prowadzony jest przez SALUTARI Sp. z o.o. z siedzibą w Mielcu, ul. Wolności 23B/59-61, 39-300 Mielec, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000695277, NIP: 8172184912, REGON: 36827515700000.
- Adres e-mail kontaktowy: biuro@salutari.pl
- Numer telefonu kontaktowego: +48 177788403 wew 100
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest mElements S.A.
- Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej sklepu, w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
II. Definicje
- Sprzedawca – SALUTARI Sp. z o.o., operator sklepu internetowego.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w sklepie.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://salutari.pl.
- Usługa – usługi medyczne oferowane przez Sprzedawcę, w szczególności konsultacje lekarskie w formie zdalnej (teleporady) lub stacjonarnej w gabinecie w siedzibie Spółki.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy o świadczenie usług.
- Umowa – umowa zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na odległość, za pośrednictwem Sklepu, dotycząca świadczenia usług medycznych.
III. Warunki zawierania i rozwiązywania umów
- Umowa zawierana jest poprzez złożenie zamówienia na stronie sklepu i jego potwierdzenie przez Sprzedawcę.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
- Potwierdzenie zakupu następuje poprzez wystawienie faktury VAT.
- Ceny usług zawierają podatek VAT.
IV. Płatności
- Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówione usługi:
- przelewem bankowym na numer konta: 57 1140 2004 0000 3102 7820 8577,
- za pośrednictwem płatności online realizowanych przez mElements S.A.
- Termin płatności wynosi 7 dni od dnia złożenia zamówienia, chyba że postanowiono inaczej.
V. Realizacja usług
- Usługi świadczone są zgodnie z informacjami podanymi na stronie internetowej Sklepu, w terminie ustalonym z Klientem.
- Konsultacje medyczne mogą być realizowane:
- zdalnie, w formie teleporady,
- stacjonarnie, w siedzibie Spółki przy ul. Wolności 23B/59-61 w Mielcu.
- Warunkiem realizacji usługi jest wcześniejsze uregulowanie płatności przez Klienta.
VI. Odstąpienie od umowy
- Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny.
- Prawo do odstąpienia nie przysługuje w przypadku, gdy usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą Klienta.
- Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać na adres e-mail: biuro@salutari.pl lub listownie.
- Zwrot środków następuje w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
VII. Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej realizacji usługi.
- Reklamację należy zgłosić mailowo lub pisemnie, podając:
- numer zamówienia,
- opis problemu,
- dane kontaktowe.
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni roboczych i informuje Klienta o decyzji drogą mailową.
VIII. Zwroty
- Zwrot płatności przysługuje w przypadkach określonych przepisami prawa lub niniejszym regulaminem.
- Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu uznania zasadności roszczenia.
IX. Język umowy i rozstrzyganie sporów
- Umowa zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku sporów strony dążą do polubownego rozwiązania sprawy.
- W przypadku braku porozumienia, spory rozstrzygane są przez sąd właściwy według przepisów prawa polskiego.
X. Obowiązywanie regulaminu
- Regulamin obowiązuje od dnia 9 kwietnia 2022 r.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn prawnych lub organizacyjnych.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie sklepu internetowego.
W razie pytań lub wątpliwości dotyczących niniejszego Regulaminu, prosimy o kontakt pod adresem: biuro@salutari.pl